Conclusions

  • La part teòrica es centra en el sistema U-Space i la seva gestió del trànsit de drons mitjançant digitalització i automatització.

  • U-Space és crucial per coordinar el trànsit aeri de drons, millorant l'eficiència i la seguretat.

  • La implementació de U-Space realitza en 4 fases que inclouen el registre d'operadors i drons, la resolució de conflictes i la gestió de la capacitat.

  • SESAR ha establert un marc normatiu per a la implementació gradual de U-Space a l'espai aeri europeu.
  • La construcció de SESAR mostra un compromís amb la millora i adaptació a les demandes futures i de la infraestructura.

  • Per a un accés segur a l'espai aeri, els drons es divideixen en tres categories operatives i es registren segons el seu disseny.

  • El trànsit aeri a Europa inclou zones controlades i no controlades, cadascuna amb requisits específics.

  • UTM regula el trànsit de drons proporcionant serveis com la planificació de vols i la comunicació en temps real.

  • La part pràctica ha implicat l'estudi de l' estructura i normes de l'espai aeri, així com els requisits i certificats necessaris per operar dons en diferents àrees.

  • La implementació d'un arbre de decisions ajuda als operadors a prendre decisions informades, respectant les lleis i la seguretat de les operacions aèries no tripulades.

Universitat Autònoma de Barcelona
Gestió aeronàutica
Creado con Webnode Cookies
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar